Saturday, May 13, 2017

Cartoon!

Hai semua. Apa khabar?

Bujei kembali meng"update" blog setelah sekian lama.

Maafkn saya atas kurangnya saya meng"update" blog ini, tanpa membuang masa ini update saya mengenai cartoon.

Bagi yang tidak mengetahuinyapun, saya suka sgt2 tengok cerita kartun, dan ini merupaka list cerita kartun yang saya tgh giat tengok sekarang. huhuhuhuuhuhuhu~!

Dengan adanya list ini bolehlah kalian tgok cerita kartun ini bersama-sama saya.


1. Rick and Morty.



Sebab utama saya suka tgok kartun ini sbb ceritanya lain daripada yang lain, serius. Cerita nih byk main mindfuck dgn alternate universe yang banyak dan lawak dia sumpah best bro.


2. Bojack Horseman.



Ahh, bojack2. Cerita nih best sgt sbb cerita ini mengikuti kisah Bojack horseman, seekor atau seorang artis kuda yang melalui zaman kejatuhannya yang menyedihkan. Wajib tengok sbb lawak dan ikut jln cerita kuda yang sedih srs seronok.


3.Steven Universe.



Steven Universe best sbb cerita disebalik semuanya dirungkai satu per satu. Steven seorang budak yang mewarisi berlian kt perut yang datangnya dari ibunya yang merupakan seekor alien. Oh, dia separa alien dan separa orang. Diorang nih semua merupakan 'crystal gem' yang perlu menyelamatkan dunia dari penaklukan drpd bangsa anlien mereka sendiri.


4.  Metalocalypse.

Image result for metalocalypse

Metalocalypse mengikuti perjalanan kumpulan metal rock yang digilai peminat-peminatnya. Best cerita kartun nih sbb peminat2 dethklok yang sanggup buat apa2 saja utk ke concertnya. Lawak dan ganas merupakan kunci bestnya kartun nih.


Buat masa ini itu saja suggestion kartun saya. Tp mmg saya suka tgok kartun walau betapa membesarnya saya skg.

kk,
rakluh.


No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname